Αριθμός μηνυμάτων : 33161 Ηλικία : 29 Ημερομηνία εγγραφής : 29/06/2009
Magical Identity Κοιτώνας Hogwarts: Σλίθεριν Blood Status: Half-Blood Today's thought: Many times since, I have called to Marius. But there was no answer. Just the endless procession of days, months...years. My teacher left me to my darkest lesson. That in the end, we are alone. And there is nothing but the cold, dark wasteland of eternity.
Το frozen yoghurt όπως πολλοί ίσως να ξέρετε, είναι επεξεργασμένο παγωμένο γιαούρτι το οποίο έγινε δημοφιλές πλέον και στην Ελλάδα. Από που ήρθε αυτή η ιδιοφυής ιδέα, εγώ δεν ξέρω.- Ξέρω πως η μία και μοναδική μας συνάντηση ήταν τυχαία, στον άνεμο Έχει κανονικό, με γεύσεις και οτιδήποτε άλλο από πάνω όπως σοκολάτα, κομματάκια φρούτων, διάφορα υλικά.
Με λίγα λόγια, ωραίο πράμα
Όσοι μένετε Αθήνα, κάποιος να φτιάξει μια λίστα με τα γιογκαρτάδικα που έχετε για την επόμενη φορά που θα πάω Επίσης κάποιος καλός άνθρωπος από θεσσαλονίκη ας κάνει το ίδιο γιατί είμαι άσχετη και πρέπει να μάθω
Ποιο από σας είστε φανς του συγκεκριμένου vice? Πόσοι είναι ανάμεσά μας; Πρέπει να κάνουμε φόρουμ, όπως κάναμε και για το ασόιαφ; Πρέπει να κάνουμε φρόζεν γιόγκαρτ πανφορουμική μέρα; (είμαι ιδιοφυΐα ) Τι γεύσεις σας αρέσουν; Σε ποια μέρη έχετε πάει; Τι σας έχει κάνει εντύπωση. Πείτε καλούς συνδυασμούς! Πείτε τι ασυνήθιστο έχετε δει, τι συνηθισμένο, ποια γεύση θέλετε να δείτε που ακόμα δεν έχει βγει. Πείτε τα όλα! Rejoice people, rejoice!
Oh, the skies, tumbling from your eyes So sublime, a chase to end all time Seasons call and fall, from grace and uniform Anatomical, metaphysical
Oh, the dye, a blood red setting sun Rushing through my veins, burning up my skin I will survive, live and thrive Win this deadly game
Love crime I will survive, live and thrive I will survive I will...
Αριθμός μηνυμάτων : 25823 Ηλικία : 23 Location : London's Shadowhunter Institute Ημερομηνία εγγραφής : 15/06/2011