
Ποια η γνώμη σας για αυτά τα πλάσματα;Πιστεύετε ότι αξίζουν όσοι βρίσκονται στο Αζκαμπάν να τιμωρούνται με την παρουσία των Παραφρόνων;
ms_padfoot έγραψε:Αηδιαστικα πλασματα... :P Ολο γλιτσα και βρωμα ειναι...μπλιαχ!
Αλλα υποθετω τα μονα πλσαματα που μπορουν να κρατησουν τους εγκληματιες μαγους μακρια απο το κακο....
ms_padfoot έγραψε:Αηδιαστικα πλασματα... :P Ολο γλιτσα και βρωμα ειναι...μπλιαχ!
Αλλα υποθετω τα μονα πλσαματα που μπορουν να κρατησουν τους εγκληματιες μαγους μακρια απο το κακο....
Tom Marvolo Riddle έγραψε:
Βασικά διαφωνώ.Εκτός του ότι τα ίδια είναι κακά,εδώ τίθεται ζήτημα παιδείας.Γιατί ουσιαστικά,δεν κρατάνε τους εγκληματίες μακριά απο το κακό,απλά τους αποκλείουν την επιλογή.Το σωστό θα ήταν όλοι να έχουν την επιλογή να εγκληματίσουν,κι όμως να μην το επιλέγουν.Τότε θα είχε αξία,όχι τώρα,που ουσιαστικά τους μετατρέπουν σε δυστυχισμένα μισοπεθαμένα ανθρωπάκια.
ms_padfoot έγραψε:Tom Marvolo Riddle έγραψε:
Βασικά διαφωνώ.Εκτός του ότι τα ίδια είναι κακά,εδώ τίθεται ζήτημα παιδείας.Γιατί ουσιαστικά,δεν κρατάνε τους εγκληματίες μακριά απο το κακό,απλά τους αποκλείουν την επιλογή.Το σωστό θα ήταν όλοι να έχουν την επιλογή να εγκληματίσουν,κι όμως να μην το επιλέγουν.Τότε θα είχε αξία,όχι τώρα,που ουσιαστικά τους μετατρέπουν σε δυστυχισμένα μισοπεθαμένα ανθρωπάκια.
Mr.Riddle, εχεις ενα δικιο οσο αναφορα την ιδεολογικη,ψυχικη και ηθικη μορφη με βαση την οποια λειτουργουν οι φυλακες των μαγων.Σκεψου ομως αυτο:
Κατ'αρχας, και χωρις τους παραφρονες το χωριο επιλογων καθε μαγου ειναι περιορισμενο.Υπαρχουν οι νομοι και τα οργανα που ρυθμισουν την τηρηση τους.Αυτος ειναι ενας σημαντικο περιορισμος που σιγουρα αφαιρει εμμεσα απο τον κοινο μαγο το δικαιωμα στροφης προς το κακο.
Εμμεσα κι οχι αμεσα ομως.Ο Τολμηρος ισχυρογνωμον μαγος, με ικανοτητες και αυξημενη αυτοπεποιηθηση θα μπορουσε να εγκληματισει.Το κακο θα μπορουσε να παρει σαρκα και οστα προσκαλωντας το καλο σε μια κατα μετωπο συγκρουση.ΟΜΩΣ.Σε εναν κοσμο αφορητα ισχυρο, οπου η δυναμη,το σκοταδι,ο διακαης ποθος, το συμφερον, και απληστια ενδυναμωνονται συνεχως χωρις να περιοριζονται απο κατι περισσοτερο απο τους νομους των μαγων, ΠΟΙΑ υποσταση μπορει να εχει η ελευθερια?
Αυτο που θελω να πω ειναι πως εκει που τελειωνει η ελευθερια του ενος, αρχιζει η ελευθερια του αλλου.Σαφεστατα πια, η πλειοψηφια των μαγων θα στερουταν το δικαιωμα επιλογης σε πολλα πραγματα καθως ο φοβος του θανατου και πολλες φορες η αγαπη σε αναγκαζουν να λαμβανεις αποφασεις που δεν επιθυμεις.
Και τωρα μπαινουν στο παιχνιδι οι παραφρονες.Τα μονα πλασματα ικανα να φοβερισουν τον κοινο μαγο και να τον αποτρεψουν απο την πραξη του κακου.Συμφωνω, σαφεστατα εδω στερειται παλι το δικαιωμα επιλογης.Ομως κατα κοινη ομολογια το κακο δεν εφερε ποτε θετικα αποτελσματα παρα μονο στο ατομο που το επρατε.Δεν ειναι προτιμοτερο να στρερειται το δικαιωμα επιλογης ενος αντικειμενου που το μονο που μπορει να αποφερει ειναι μισος,διχονοια και κατατρσοφη απο το να στερειται ετσι αυθεραιτα το δικαιωμα της ζωης ας πουμε?
Εξ'αλλου οσο ο μαγος εχει το ραβδι του στη διαθεση του, υπαρχει τροπος να αντιμωπισει τους παραφρονες.
Οποτε ολο το προβλημα μεταθετεται στους κρατουμενους του Αζγκαμπαν.Ω ναι, ειναι λυπηρο η μαλλον οχι, αποκρουστικο το γεγονος οτι το μονο μεσο οπου μπορει να περιορισει τη δυναμη ενος μαγου ειναι ενα τερας οπου ρουφαει και δε δινει ζωη.Στερει το διακαιωμα επιλογης, ειναι καταναγκαστικο μεσο σαφεστατα αλλα σκεψου οτι ειναι αποτελεσματικο.Τι αλλο θα μπορουσε να κρατησει τοση δυναμη μακρια?
Δεν ειμαι και πολυ φαν αυτης της προτασης αλλα στην προκειμενη περιπτωση παει γαντι.''Ο σκοπος αγιαζει τα μεσα'' Στερειται το διακιωμα επιλογης 100, ας πουμε, μαγων αλλα ταυτοχρονο δινεται επιλογη σε ενα μεγαλυτερο ποσοσοστο.
Sev έγραψε:
Απίστευτο ότι λες εσύ τέτοια πράγματα. Είσαι υπέρ της θανατικής ποινής; Γιατί αυτό μου λες...
|
|